7-6 avond in Vancouver

8 juni 2022 - Vancouver, Canada

Vanavond bij The Moose in Vancouver gegeten, een rock-cafe. Prima prijs-kwaliteit en een topserveerster. De eigenaar is een enorme muziekliefhebber met persoonlijke contacten met Iron Maiden. Toen we over Rammstein begonnen werd er direct een lied van hen gedraaid.

B7316BB8-F43F-4D8E-AE2C-E8EF4807E95B

We zaten per ongeluk aan de beste tafel van de zaak, volgens Frank. Op de tafel vastgemaakt allerlei toegangstickets van concerten waar de eigenaar is geweest.

398EB505-0CF3-4F79-AC89-43EE573B9165

Frank heeft de Canadese patatspecial geprobeerd: poutine. Ongeveer net zo veel calorieën als pizza Niehof. Misschien iets voor Bella?

Zittend in The Moose, met het gezicht richting het raam, zag ik minimaal 15x eenzelfde auto voorbijkomen: een zwarte middenklasser met aqua blauwe accenten en aqua blauwe skidragers.Bij navraag had de serveerster geen idee wat het was.
Buiten, op de terugweg naar het hotel, zagen we dat het auto,s van EVO carsharing waren.

7E094EC0-3C39-42C9-B3DA-45DB82A08E55

In de bar’s en restaurants is alcohol erg duur. We dachten slim te zijn en een 🍾 voor op de kamer te kopen. De goedkoopste fles witte wijn was  20 !!! Dollar. In de supermarkten is dit niet te koop, alleen in likorstores.

Op de terugweg naar het hotel nog even een romantisch momentje.

8826C6CE-4F0C-42EB-AD60-2F8A935DC83D